2012. augusztus 23., csütörtök

2012.Legyes tura Fernie.3.Wigwam

 Piroska :-)


 Vegre Pistinek is osszejott!

 Kesobb csatlakoztam en is.
 Itt kellett lemaszni a vizhez.Ez csak egy nagyon rovid szakasz a vizig tarto dzsumbujbol!!!
 Ezen lejonni sem volt konnyu,nem meg vissza maszni!!!Majd kikoptem a tudomet a gazloban,dogmelegben.
 Ide jottem,de ures volt most.Egy pisztrang cibalta a nagy sztrimert mindossze.
 A kozepen levo erdoig kellett vissza keveredni,ahol a kavicsos szakadt part teteje van.
 Visszafele egy kis teruleten tobb moose koponyat,csontokat talaltam.Asszem vmi maci ebedlobe keveredhettem :-)
 Halkaja a Wigwamban
 Beszakolva
 Itt keknek latszik,amugy kekes-lilas zonker volt a tuti.
 A hatterben levo hely a patak egyik legszelesebb pontja volt!Bighorn creek
 40+
 Pottyoske
 Itt jott a pinyo.Kicsit kesobb felfedeztunk a bal oldali fa alatt 3 nagy bullt.Egyszer az egyik megcsipte a zonkert,de csak a veget.A horog nem akadt.Utana bementem a vizbe es levideoztam a halakat.Majd osszerakom vmikor.Komoly felvetelek!
 Pisti szepen belejott.4db lett neki is-nekem is a vegen.

 65cm





 Miattuk es ezekert a pillanatokert vallaljuk be a kemeny hegymaszast,sok gyaloglast ;-)





 E orom,e bodottaaag :-D
 Gyonyoru hal!


 60+

 Ez mar megvan!



 A viz,a kornyezet mesebeli.
 Ittunk a vizebol.Rohadt hideg.

 :-)

 Az a fekete kupac kozepen egy medve.Leballagott az utrol,amikor jottunk a kocsival.Innen alig 3-4km-re pecaztunk.

 A tura hala.72cm.
 Csak a lila :-D


 Kicsike


 Az utolso halunk.
 Foto elol meglepett :-)
Ott alltak szemben.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése