2013. január 19., szombat

Az elso Steelhead speyel a Vedder folyobol. :-)


Megvan vegre!Legyvegre kerult az elso Steelhead a Vedder folyobol,speybottal :-)
Sajnos egyedul voltam kint ma,igy 3 labura tett kameraval keszult ez a kis video.Sajnos a hal kicsit mashol akart kijonni,mint ahogy azt terveztem es a kezbe fogas mar kiesett a kamera latoszogebol :-(
Keltetos hal volt ugyan,amit hazavihettem volna,de en/mi nem olunk meg steelheadet!Amikor lattam,hogy a kamera mar masfele nez,megprobaltam ugyan a kisvizben felhozni a halat a faroktonel fogva,de a csuszos hal egy mozdulattal kiszabadult a markombol.Elkaphattam volna a sekelyben meg,de egy foto miatt nem akartam ujra elkapni.Igy szepen vissza is repesztett :-)
A farasztasbol latni vmennyit a halbol mar nem.Majd legkozelebb!
A hal meretei kb. 10lbs,4,5-5kg korul lehetett,es kb. 80-85cm.
A legy fekete marabu leech,ciklamen szinu fejjel,kb.10cm.Erdekesseg,hogy ez a legy fogta eddig az osszes steelheadet speyen.Hiaba cserelgetem a legyeket,a halak eddig mindig erre jottek.(az a 3db :-D )
Lehet,hogy nem is kellene mast kotni...
Qrva jooooo voooolt! :-)
Tenyleg igaz,amit erre fele a steelheadrol  mondanak,hogy az 1000dobas hala.Nekem sztem mar joval tobb volt mint,1000 ;-)
Holnap folyt.kov.!

Pityu  
   

2 megjegyzés:

  1. nna, végre valami rendes halat is fogtál már :D
    Cső Öreg :) !

    VálaszTörlés
  2. Hat ez az evszak nem tulsagosan eredmenyes,legalabbis nekem nem az.Az uszozos steelheades peca nem izzgat annyira.Erolkodom a speyel es hat vegre szajbakaptam egy szep darabot.
    Azota paran mar mondtak,hogy ez igen nagy dolog ilyenkor,mert meg koran van a legyes pecahoz.A steel inkabb feb. vegetol,marc,apr. kornyeken eszi jobban a legyet.Addig inkabb az uszosok kaszalnak,a legyesek csak gyakoroljak a dobast :-)
    Remelem nem ez volt az utoldo iden ;-)
    Szevasz Kiscsavo ;-)

    VálaszTörlés